HEJ Å HÅÅ!!!

Ja men då ska vi skriva lite i bloggen som man inte gjort på ett bra tag.
Få se vars ska man börja?
Kan ju iaf säga att nu är vi husägare :D å renoveringen har startat sakta men säkert eftersom att vi båda jobbar ganska mycket. Men de kommer bli så fint när de blir klart..

Vi har hunni med en MINIsemester till Byskehavsbad.. Så mysigt..
med husvagns livet, sena kvällar å doften från havet..

Klara lär sig en massa nya ord, å pekar på saker när man säger tex lamp å så där.
Hon står även helt själv och går helt själv några steg. Så stor hon är helt galet hela 11 månader.. :D
Mammas finsate tjej..

Snart är ja klar med mitt jobb så ska vara skönt att få vara ledig lite å kanske hinna med något litet bad till..
Har ju inte hunni bli allt för många dagar på stranden..

Var å red min fina stjärna Appis för någon dag sedan vad kul de var. Var även tvungen ta några små skutt. Lite sjukt de var att sätta sig upp å hoppa efter så lång vilan från hästryggen. De fick räcka med 90 cm å en väldrigt skakig matte :D

Jaja ska börja skriva lite oftare här så några kanske har något att läsa vissa vill ju som snoka på mig :)

Ska bjuda på en bild från när ja hoppa..
Mina miner är oslagbara haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0