HUSET

Jahajaaa då ska man skriva ett par rader här igen då..
Huset då... Hmm... Nå va kan ja säga att där går de på för fullt hela dagarna.
ÄR sjukt trött efter dagen men så ska de väl vara då har man använt skallen.Haha
Har hunni med att tapetsera sovrummet å måla taket.
Å v-rummet är snart klart väntar bara på att dom sista tapeterna ska komma.. Hur kan man jobba med att sälja tapeter om man räknar fel flera jävla rullar? De är min fråga.
Nåja inte onda sig nå nu..
Mitt älskade kök är ännu inte beställt för att vi hittar ingen bänkskiva som vi vill ha..
Eller jo de har vi men den kostar nästan 30.000 bara den så vi försöker hitta en annan..
Men till veckan då ska vi flytta in har ja som sagt så får vi bo utan kök ett tag medan vi fixar det..
Hmmm... Klara växer så de knakar å gör nya saker hela tiden.
Igår fråga ja var pappa var då for hon till dörren å peka.. Hon vill nog att pappa ska komma hem :D
Idag när ja ropa å fråga vars hon var när ja höll på tapetsera ropa hon Mamma å titta ut genom dörren från "hennes rum".. Lite söt hon är då kissungen min :) Går några steg själv för varje dag som går. Från att ha gått 2 steg till att gå en liten sträcka :D STOR brud vill ja säga..
Nåja nu ska ja kasta mig ner i soffan.. Sen bär de av till sängen efter att ja hängt upp tvätten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0