OJDÅ..

De var ett tag sedan man skrev något här..
Hmm.. Träningen går bra som aldrig förr just nu..
De är bra att vi har varandra som Pepp, synd bara att Josse har jobba så mycke nu så hon inte har kunna vara med på våra maraton :D
Men ja och lotte åker skidor som tusan å de har bliit lite små kul..
Klara har varit sjuk för första gången. å även jag sedan hon kom till världen.
Gick över rätt fort och var som tur var bara snor..
Tvättmaskinen är i gång nu, så nu kan man tvätta när man vill,
De är ju nästan ett måste när man har småbarn.

Klara BITS! MEn två tänder har hon tugga sönder mitt bröst..
Galet barn jag har, men den SÖTASTE!!! :D

Å de är nå mer som händer men de är en HEMLIGHET ;)

Nu bakar min snygging en kladdkaka med polly och Klara sover sedan länge.

I morgon blir det att ta barn å hundar på en promenix till backen..
Ska nämligen åka bob Tjohejjjjjj bara....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0