PROMENIXER

Hoja vad man har blivit ganska bra nu.
Har ju som börja äta bättre och så går man var eviga dag så nu hoppas ja på att min mamma mage kommer att försvinna.
Å de fort..
Haha, har även bokat in ett träningspass å lite så.
Gud så bra jag är!
Ja så har ja och Lotte tagit å vari en sväng med skotern å kul var de.
Ska försöka hinna fara och köra en sväng i helgen med :D
Så jäkla roligt.  då kanske man kan ta med så man kan grilla en korv.
Får se hur de blir med de.

Men nu har vi FÅTT en liten bil.
Den fick vi av min syster å hennes kille så nu tar vi oss någonstans
Hoppas på att kunna åka till Ökx och till Gve nästa helg eller nå.
Är sjukt längesedan man varit dit.
Måste även ringa å fixa mig nå jobb, så man kanske kan jobba lite extra på kvällar eller nå.
För nu vill ja ha mer pengar att leva för..



Liten kafferast :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0