JA IDAG!!

blåser de som fan igen!! HURRRAAA!!
Nu får de väl ändå bli väder så man slipper blåsa iväg när man går ut..
Samuel har kommi sig hem så man slippa vakna upp själv :D

Igår var man hemma mest hela dagen.
Vill inte ta ut snuttan i de här bajs vädret,
men vi tog oss ut till slut å de sluta ju bra eller hur JOSEFIN?
Hahahaa

Josse- Vi parkerar i parkeringshuset så vi slipper bära matpåsar å allt i snö stormen.
Jag- Ja de gör vi så slipper ja ta ut klara i den här blåsten.

Vi parkerar, äter å går å handlar på hemköp.
de vi då inte visste var att parkeringshuset å gallerian stängde helt så man inte tog sig till hissarna.

Jag- Josse va fan? Hur tar vi oss dit
Josse- Skrattar, ja vet inte. Vi måste nog gå runt?
Albin- Jag vill åka hiss
Josse- de är stängt.

Så då fick vi knalla runt hela gallerian till parkeringshuset, i stormen. med barn å matkassar å hela allt.
Å väl nere var de låst så vi tog oss inte in. Då höll ja på börja grina.
Men de kom en liten gubbe ut därifrån som till slut släppte in oss.
Va fan hade vi gjort inlåst bil över natten... Haha.. Ja vi är ju då som vi blev :D
Kul var de..

Nu sitter ja och väntar på att min karl ska komma hem, Ska fara å gadda mig lite senare ;D
ÄNTLIGEN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0