JULELIJULMYS

Finns ingen bättre tid på året än när man får julfixa hemma..
myselimys på högsta nivå.
Har hålli på klä granen ikväll å min gulligullunge har hjälpt mamma att ta ner allt från den..
Söt råttan min, hon är verkligen en som kan konsten att vara vild, men de är härligt då har man nå att göra.
Har vari i happis idag å köpt lite klappar å de så snart är allt fixat.
Ska till Luleå i morgon å fixa lite mera.
Hoppas på att man får gjort bort allt, men den turen kommer man inte att ha för ja vet inte vad alla vill ha..
Men men tror alla blir nöjda och glada över det dom kommer få iaf..

Har hålli på fixa med jobbsökande idag de känns ut som att de kanske blir nå snart.
Skulle verkligen behöva ett jobb nu snart så man kan börja spara pengar för ja har kommi på att ja vill ha en öppenspis här. Så de ska ja spara till..
HAr ringt till FK idag man måste ju få gå en kurs eller nå om hur allt går till.
Ja tänkte vara smart å spara mamma dagar men nej de kunde man visst inte fick ja reda på igår.
Så har ja otur så sjunker min mamma peng med 20%..
Rumpa säker ja då.. Hoppas på att den inte gör det.
Nåja nu ska ja hoppa ner i sängen så ja orkar med Lule i morgon.
'
MEN ja ska bjuda er på den sötaste lilla tomtenissan på hela jorden..
Å hon är bara min :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0