HAPPIS x2

Hej å håå..
Idag har jag å familjen varit till happis skulle byta min kjol på gina men nej nej..
De fick ja inte göra eftersom att den var köpt i finland pga av nå skit.
PÅ gränsen vilket jävla skit de är ju FINLAND för dom.. Nå nå..
Ikväll ska vi fara och bada i badhuset lite kul Klara kommer tycka det är..
Ja som inte riktigt tycker om att via min fina kropp ska göra det.. Jaja allt för hjärtat..

Igår var ja med min mamma hela dagen vi var även då till happis. Fast då var vi på Ikea å handla lite små saker där. Bland annat en halkmatta till duschen så inte Klara flyger när hon hoppar i och ur baljan hela tiden..
Var även ¨å såg på plast granar för de måste vi ha i år.. :/ Tycker inte om plast men va fan.
Ett år kan man väl ha det. Vill inte ha en riktig inne för att Klara inte ska göra illa sig om hon är där å klättrar.
Men då är frågan ska man köpa en skitfin gran för 800 eller en ful för 300? Måste diskutera det med bossen här hemma. Så han inte börjar grina uti nå.. Haha.. Inte för att han skulle bry sig men man kan ju diskutera lite iaf..

Nånå.. Nu ska ja fixa lite middag så att vi kan åka å bada halv 6.. :D

Hej hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0