SAKNADEN

Saknaden kommer man aldrig ifrån.
Gud så ja vill ha min Estu här, sitter å ser på bilder å tårarna bränner!
Min älskade fina nalle björn, Varför blev det så här?
Det är snart ett år sedan han fick somna in pga av sitt stress beteende som aldrig sluta.
Hur mycket ja än aktivera honom, så kunde han aldrig koppla av. Ett år var du min och det året var det bästa.
Saknar till å med "YLANDET" i bilen som kunde driva en till vansinne..
Nallen i sängen är inte här idag med i mitt minne lever du för alltid.
Estu fick jag av en arbetskamrat som hade sålt hunden till en gubbe,
som i sin tur hade skickat honom till en KNARKARE som hade varit mer än elak med honom.
När dom hitta honom hade han inte fått mat på veckor det var nästan bara skinn och ben kvar.
Satt fast bunden i ett element så han inte kunde lägga sig eller nå.
Fick sitta i sin egen avföring.
Detta gör så jag ser rött när ja tänker på vars alla hundar kan hamna. Jävla CP JÄVLAR.
Skulle JAG veta vem den här personen är skulle ja åka dit å behandla honom på samma jävla sätt..
Estu nu är du en av dom finaste änglarna i himlen..
Hoppas  vi får en till chans tsm en dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0