NÅ MEN NU!

Nu ser man på lill<3 att hon börjar bli frisk..
Sa så vild hon har varit idag från de att hon slog upp ögonen tills de att ja fick tvinga henne och sova.
Haha ja nå de är nog förlorad spring och bus tid som måste tas igen..
Har varit på en cykel runda med Klara och Linda..
Vi drog iväg till stallet och stod å såg ett tag när dom red..
Puuhh skulle behöva ta mig i kragen å ta några lektioner då och då för man tappar så mycket av sitsen när man inte ridi på ett bra tag..
Eller var ju å red två helt underbara hästar för ett tag sedan, men som sagt dagen efter var värre än jag någonsin hade trott.
Ont ÖVERALLT!! Haha.. Hade ju även lykats sträcka en muskel i magen? Få se vad då otränad?
Hahaha..
Nä nu ska jag dricka upp min buljong och sedan hoppa i sängen..
Har min jobb helg framför mig, och tycktes höra att vi skulle till byn och äta surströmming.. :D
Mmmmm.... Då skiter sig min bantning ännu mera..
Jag är nog gjort för att vara tjock..

Ska bjuda på en bild på mig och lillgumman för snart 2 år sedan..
Tycker de börjar vara dax för en till :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0