SÖNDAG

Idag jobbar jag mitt sista pass för helgen sen har ja ledigt två dagar..
Tiden går så fort.. Kan den sakta ner lite så man hinner andas ut lite..
Haha.. Fattar inte att klara fyller år på 17 dagar. Hon får sluta bli stor nu.
Snart är hon 14 å fjortis.. Hoppas inte hon blir som sin mamma..
Men redan nu ser man en hel del likheter, hon beter mig nästan riktigt som mig.
ÄLSKAR DJUR och hästar är nog den största favoriten..
Håll just nu på ringa till mig älskade vän Johanna och ska höra om dom har några ridbara hästar hemma så kanske vi åker och rider jag och Klara.. Islänningar är så härliga, och plus att man kan ha barnen framförsig dom är så små så skulle man råkas trilla av så slår man sig inte..
haha... Nå nog för att vi bruka rida två på alla hästar jag haft..
Och har ju som haft med mig Klara framför mig på min söta lilla Appis.. Nog för att hon är såld men hon står ju kvar och jag får rida henne nästan när jag vill..
Åhhaaa.... Ja är häst sjuk riktigt häst sjuk.. Och ju mer jag tänker på de ju mer sjuk blir jag..

Jaja nu ska jag sluta tråka ut er och fara iväg med mina hundar.
Tänkte sno Mammas hojj och dra iväg så dom får springa av sig..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0