Söndag

Idag är det söndag och den 21 det innebär att det bara är 3 dagar kvar till julafton!
Vilken jävla helg detta har varit..
Sur fick jag då vara igår kväll, Men men allt är nu löst!

Idag har man varit uppe halv 8 och torkat spya jäkla hund som äter allt så han får spy.
Efter det gick jag och la mig å vakna upp till ännu mera spya.. Jaja det är sånt som händer.
Då ringde jag till Elin så vi for och gick med dom. Så återigen är Estu helt död.
Skulle ta med dom till Mamma och pappa men inte vakna han..

Fyfan att jag har Grina idag till Tristan & Isolde jäkla filmer.. Vart så deppig så jag trodde jag skulle dö.
Hoppas att det är nå bra på tv ikväll. Nu ska jag få se några avsnitt från SUNES JUL!

Ella bakar bröd och hundarna skäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0