VAD BYGGER ETT FÖRHÅLLANDE PÅ?

Ska ett förhållande bygga på lögner och svek hela tiden?
Är det så att man ska hela tiden känna att man inte kan lita på folk och hela tiden bli sårad?
Ska man få lögner rakt upp i ansiktet hela tiden? Alltid hundra olika bortförklaringar?
Är det så ett förhållande går ut på eller är det bara jag som haft otur med KÄRLEKEN`?

Eller ska ett förhållande bygga på tillit och förtroende?
Att man ska kunna lite på folk och känna att han aldrig skulle såra mig?
Aldrig få en lögn och en dålig bortförklaring.
Det är så jag har trott att ett förhållande går ut på.

FUNDERAR STARKT på att skita i allt och bara vara för mig själv och vänta på någon som verkligen älskar mig!

JÄVLA SVIN




Tror fan att HORORNA har det bättre än jag!

Kommentarer
Postat av: kax

Måste bara säga att du själv har satt dig i den sits du är.

man ska inte skylla på andra, utan det är du själv som satt dig i den.

Det slår tillbaka nngång, och det har det tydligen gjort NU

2009-04-17 @ 09:21:10
Postat av: Sandra

2009-04-17 @ 11:35:02
URL: http://ssandranordmark.blogg.se/
Postat av: Sandra

Modigt att skriva vem det är ifrån!

Dom jävla CPn som skriver anonymt kan ju fara åt helvete!

2009-04-17 @ 11:36:18
URL: http://ssandranordmark.blogg.se/
Postat av: Kuz

Inte så smart drag där, du anonyma! IP-nummer har du hört talas om det kanske? Nej, tänkte väl det.

2009-04-17 @ 12:41:24
Postat av: Kax fan.

Haha, spåra ip till stad går ja. Men längre kommer man inte utan polisen och inte ens de i vissa fall så lycka till med ipspårningen.



Dessutom har kax rätt, alla vet hur samme är. Det är bara naivt att tro att du kan "omvända" honom. Jag skriver det inte ens för att vara elak så du behöver inte bli arg. Men öppna ögonen för din egen skull så att du slipper bli sårad något mera. Jag vill inte att någon ska vara ledsen.



Keep up!

2009-04-17 @ 14:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0