Duktig

Fyvad jag har varit bra idag har dammsugat hunden och hela Samuels lägenhet.
Så nu har man gjort nytta för idag. På morgon fick vi ett plötsligt uppvaknande av Johanna.
som lät med en liten klen röst
- Får jag komma till dig och Samuel.
- Visst får du det.

Nästa gång vakna jag av att hon kom och då låg jag kvar ett tag när jag sedan kliver upp trampar jag i kiss.
Jäla trevligt må jag säga. Men det är sånt som händer Estu blev glad när Johanna kom och kunde inte hålla sig.
Bättre kiss än bajs inne säger jag då bra..
Nu ska vi snart börja fara mot ÖKX. Jäkla trög DU å är..
Jaja det är sånt som händer..

Fyfan klarar inte av att höra på en Karl som har sådan röst blir helt galen.
Vill bara slita av mig håret å skrika ta mig!.
Haha.
Så jäkla hett kan inte fatta hur SEXIGT det är.
Ville Valo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0