JÄKLA FREDAG

Hoj vad trött jag var på morgon helt jävla galet..
Har sovi upp och ner i en fotölj typ någon timme å vete fan hur jag har hamnat så..
Men där låg jag iaf dubbelvikt och frös som ett djur..
Tur att jag vakna så jag kunde lägga mig i sängen.. :) Igår vart det lite roligt må jag säga helt ärligt.
Haha vi är så kul. Jag och Johanna gjorde en egen dans till Poker Face å då konstatera grabbarna att BLONDINER Måste ha jävligt roligt.. Å det kan jag säga är man mig och Johanna så har man alltid kul..
Var iaf på våran lilla "fest" med en BJÖRN fitta på huvvet.. Det är min nya stil. Samuel kommer aldrig få tillbaka den nej nej.
Haha..
Har jobbat idag och fick mig mat Åt som ett SVIN jag åt som att det vore min sista måltid.. Satans vad gott.

Har sett en skadad hare idag svin söt var den blev helt förälskad och kunde inte köra ihjäl den hoppas att någon annan gjorde det.Polisen var helt galna igår dom var ju överallt och ingenstans. Tycker inte om när dom är ute..

Nu ska jag gå vila migg ett litet tag så att man orkar göra nå ikväll..
Väntar på ett SMS eller ett Samtal, Ojoj vad kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0