LEDIG!!!

fy tusan så skönt att  vara ledig. Helt galet könner att jag behöver vara det..
är hes som ett djur och orkar inte tala nå mer i telefon känner jag.,
Kul som tusan har vi iaf på jobbet skrattar som tok, som roligt att Lina har börjat igen, slipper man åka själv varje jäkla dag.

Igår fick jag och Johanna ett städ och färg ryck så vi for med tapeterna och lämna in dom så vi kunde få pengar till färg till håret och till LAMPOR alla jävla lampor har brunnit för oss sammtidigt, Så vi har typ haft en lampa i köket.
MÖRKT har det vari med som skönt..
Nu har syster yster kommit hem det är kul det.. Man träffar dom ju inte så ofta, å det betyder att Mostersbebis har kommit :P Så Ella ska med mig till stallet snart och rida på (KLICKEN) blixten med andra ord.
Hon är så duktig på att rida, hon har en jäkla balans.

Ihelgen ska jag vila upp mig så jag orkar med mig själv, har varit en sur jävla skit unge hela veckan.
Men nu ska det bli ändring på de.. Men ibland måste man få ha sitt humör.
Linda sa det igår när jag var med hon, -Fan man ska inte störe en björn som sover!
undra vad hon mena med det. Kanske är så att hon känner mig ganska bra, å igår var jag både trött och hungrig.

Nu ska jag hämta in mina små hundar, Måste fara dra med dom men det får bli i morgon tror jag.
På måndag ska Samuel ta Estu till kalix undra när jag kommer hämta hem han då?
Hmm samma kväll kanske? Haha fan dom är ju som mina små barn!..

Johanna det löser sig var inte ledsen!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0