Lördag morgon

Fyfan vad skönt att få sova för en gångs skull..
Väntar på Johanna så ska vi fara handla och sen ska vi se BOLT fyfan tror de kan vara en mycket rolig film <:)
Ikväll ska vi på middag med släkten, Fyfan vad gott.
Haha tusan vad hundarna har varit snälla på morgon inte ett pip från Estu han måste ju vara hes som han har hålli på igår.
Nä nu måste jag gå handla så vi får nå mat, hör hur Samuel ropar på hjälp inne i sovrummet.
Kan tänka mig att det är för att han är hungrig.
Johanna det svinet for på krogen igår! Så hon är ännu inte hemma väntar på att hon ska hitta hit.
Å jag kan då inte fara efter henne heller för jag vet då inte vars nå är här i Kalix.
Det är baar vänta och se om det kommer en Blondin efter vägen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0