TOPPEN

På morgon vakna med ett litet leende på läpparna,
Å en låt i skallen som Samuel har mata in i skallen på mig.
Tog upp telefonen å hade fått mig ett sött SMS..
Så min dag skulle inte kunna bli bättre, Eller hur?
Så blev de inte rasta hundarna å hämta in posten har fått 2000 att betala till bostäder för städningen å allt.
som vi fixa igår. Jävla skit.

Ska snart fara på jobbet min första dag på raden, kul kul njaa nå är de som skönt att ligga hemma,
nää men ska man få in nå pengar måste man ju jobba för dom med.

Mina kära vänner. Tycker inte ni att vi ska ta och hyra flotten någon helg?
Typ maknaden kanske,
en liten udda förfest men kul,
ca 40 stycken kan man ha på, blandat killar å tjejer.
Skulle bli sjukt kul tror jag..
Tala med Johanna om de å

 hon tyckte å de skulle vara kul.
Vad tror ni?


Bjuder er på låt jäveln :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0