BAJS

Alltså saken är den nu att jag är satans trött.
Blev en sen kväll å satan vad kul det var, Först grilla vi och sen bar det ut med Rakkar Pilen.
Det var ju skoj förutom att Polisen tyckte det var roligare att stoppa oss 3000 ggr.
Stackars Lindisen haha dom tycker om mig mer.
Så förutom att köra så att inte snuten såg oss så var det ju bra..
Samling på torget å där BLEV det bråk bråk bråk.
Men det är sånt som händer..
Johanna ringde och grina å jag i panik körde hem.
Så nu får vi väl klagomål över att bilen stod på tomgång utanför huset  eftersom att den inte låter så jävla tyst...
Å alla ropa ju och sjöng i bilen med..
Hatar Johannas Ex så han blev stoppad innan han knappt han röra i bilen,
Man vill då bara spy när man ser honom komma rullandes.
Förutom det var jag satans glad hela kvällen!


Var bara just och just att jag somnade så börjar hundarna skälla så inatt har vi haft jocke och Johan hos i natt.
Ska snart dra iväg hem å slita upp alla, så ska vi fara äta någonstans..

Å EFTER SMINKNINGEN OCH MATEN SÅ SKA JAG DRA FORT SOM SATAN TILL PITE!
Fan vad kul..
Ska fixa mina naglar och umgås, Mormor och Frida var å där å vi skull äta nå satans go MAT.
Syrran och Simon är KUNGAR i KÖKET!





Kvällens låt, Förra årets plåga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0