MÅNDAG

Idag var en dag då man inte ville stiga upp ur sängen.
Så man neka alla samtal in och sjönk längre ner och somna om.
Men men någon gång måste man ta och sätta ner fötterna på golvet å gnugga sömnen ur ögonen.
Hmmm.. Vad ska Man göra idag då?
Kanske man ska fara och hämta nå lådor så man kan börja trycka ner saker.
Man flyttar ju nämligen ut till helgen.. Som tris men ändå så skönt..
Till kvällen får man då se vad som händer är så förbannat risig i min röst så klarar nog inte av att jobba som planerat..
Så det lär nog bli en gotta kväll framför TVn de är jag mycket bara på...
Ska även uppsöka min lille kompis och tigga om lite massage mina axlar mår inge bra...

Måste ringa SKK
,Bostäder å Cedering om lägenhet.
men först ska jag ringa POOLEN..

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0