NÄRA DÖDEN Å PÅ TVÄREN

Ja nu har man då hitta sig hem från de här Lule,
kan då säga att det inte är ett ställe för mig blir stressig av hela jävla stan där.. Hojjaa
Ja å det börja då fan inte bra Johanna körde dit för att jag skulle kunna sova ett tag,
det första hon gjorde var att köra mot rött sa kanske 3-4 ggr det är rött å då börja hon stanna å mitt i allt börja hon gasa å körde mot rött å jag som INTE är åkrädd, DOG ju för fan vifta med armarna och skrek som en Gris.
Sen bytte hon filer som att hon ägde vägen från sida till sida i rondellerna.
Vari hos frissan Malin hela dagen hon har testa göra en balfrilla på Johanna å fint vart det.. Jaaaa
fan vill å gå på balen men det är nog försent för mig just nu..
Sen vart det BARNENSHUS å där satte jag mig på tvären å vart sur som ett svin.
Ville bara gråta och gråta min fina vagn är slut,
Så nu har jag satt mig på tvären å ska fan inte ha någon vagn alls..
Haha nä min vi får se hur det blir med de nya sortimentet dom ska ta in om jag kanske hittar någon där..
Hoppas kan man ju göra..
Fan vad det går pengar för mig just nu.. 

Snart ska man fara till Elin å Micke dricka kafe ska vi som fan.

Nä nu tycker jag att allt ska bli bra så man får leva lycklig någon jävla gång!


Johannas fluff :D

Från att vara en Ful ankunge blev hon balens drottning :P

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken färg va d du ville ha.. jag vet att dom flesta är slut, jävligt tragiskt.. allt finns förresten på www.emmaljunga.se där syns exakta färger osv..

Dock kommer dom få veta nya utbudet i juni nån gång på affärerna låter det dom :P

2009-05-13 @ 19:34:30
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Moe

Johanna skötte sig ju så bra när hon körde min bil, fast det kanske berodde på att jag sa allt hon skulle göra ;) jag borde bli körskolelärare!

2009-05-14 @ 09:58:01
URL: http://pahikkaaho.blogg.se/
Postat av: Ewlin

Haha gulligt hår hon fick :) ser ut som en peruk..

2009-05-18 @ 18:35:11
URL: http://ewliiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0