God Morgon

Nu har man nyss vaknat, Var tvungen hoppa upp ur sängen Samuel har jobbat natt och när hundarna hör att jag är vaken då kan jag lova att dom visar dom med att dom är vakna..
Hoj de bara flyger saker när dom börjar.. Idag ska vi åka till Ökx å storma med Johanna..
Alltså jag har kommit på en sak just nu, Fyfan vilken plan jag har smitt ihop nu.. Hehe..
Nu ska jag gå klä mig eller nå och gå ut med hundarna sen ska jag försöka få tag i Elin när jag likt är i Kalix
Behövde inte jobba natt på nyår dom hade fixat en annan å int lite nöjd blev man för vem vill jobba då?
Varför jag skulle jobba var för att jag behöver pengarna.. Åhhjjaa de behöver jag..

Lita aldrig på någon!
Din närmase kanske även är din värsta fiende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0