Tröttast i dag

Men gud vilken dag de här har varit är helt sjukt trött.. Men allt skyller jag på vädret..
Har varit trevligt på jobbet idag har tala mycke om mat, kärlek och resor..
Har haft allsång i bilen haha..
Har blivit bjuden på två stycken julbort å JAA dom ska jag gå på fyfaan vad kul de är med julen. mycket mat och julklappar. Finns ju som inge roligare. Nu är de bara de att jag måste fara pch köpa nya kläder nu innan 28/11 för de är då de först är.. Passar mig mycket bra, för då får man sig en paus i flytten och så..

Jaha å vad jag inte tycker om 3 folk just nu.. Kan man som inte trycka in alla puckon i en raket och skicka dom till en annan planet orkar inte med såna folk just nu..

Hoppas allt kommer gå som jag vill nu för då är mitt liv JÄVLIGT BRA!


Snart är de LÖRDAG IGEN

Alltså mycket bra låt!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns mycket puckon ...

2008-11-13 @ 13:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0