BLOD ÖVERALLT

Jag verkligen hatar blod å just nu är de överallt.
Ahhhaaaa.. Stackars Estu fast de är sånt som händer, måste ta och skura.
Jaja nå nu har ja varit till Maria å betala avgiften för helgen.
Har haft en jävla grin å sur dag idag. Tycker man bara växla mellan att grina å sura hela dagen.
Jobbigt men va fan.
Så har man även hunni vara å motionera de är viktigt att man försöker röra sig nu!
Känner att jag är mer än rastlös hela tiden, vill ha nå jävla stort att göra.
Å inga filmer finns att hyra som ja vill se alla uthyrda, skit å..
å som sagt har jag så bra vänner så alla jobbar :/ tycker ni kan vara ledig med mig lite..
I morgon är de Fredag å vad fan ska man då göra? Hmm..
måste iaf gå höra om jag kan få mig bostadsbidrag å söka föräldrapenning, satan tycker inte om sånt.

Håller på dela ut mina hundar här, Haha.. Nää inte riktigt men första tiden försöker jag få syrran ta Estu som älskar att vara ute å gå å så tycker hon om honom med.
Å så ska lill gumman min vara hos Mor å Far för här trivs hon som fisken i vattnet så de kommer bli tomt,
om ingen av dom är med mig. Bara jag å Bebisen. Men kan vara skönt de med. : D

Nu ska jag gå gräva i mig nå jävla gott:D


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0