SÅ SKÖNT

Inatt har man sovi som en gris!
Skönt som fan har det vari, känner mig som jävligt pigg nu.
Försökte få hit moster så jag å mamma hade kunna åka med dom till Happis men de var ju lättare sagt än gjort.
Så jag misslyckades, Kul nej nej men så kan de vara.
Fick ju vara å springa en sväng på stan i Lule igår så ja måste nog vara nöjd.
Idag är det Onsdag å i morgon är det då Torsdag så då ska man nog ha KRÄFTKVÄLL :D
Mmmmmm.. Eftersom att mina duktiga vänner som sagt var jobbar i helgen så har vi det en Torsdag.
De är ju då iaf dan före Fredag.. Haha

Nu har vi skrivit kontrakt på Appis så nu kommer hon vara en ridskole häst framöver.
Inte lite tur jag hade där ohhhjaaa. Slapp skicka henne till någon som ja inte känner,
som sagt djuren blir ju som små barn.

Alltså gud vad jag vill ha iväg min mage satan vad jag ska inhandla kläder.
Tänk att få fylla nya kläder, Å alla jävla skor sen då :D Å gud vad jag vill ha nytt!!
Måste ta och klippa mitt hår med å så ska jag nog lägga i nåfärg så slipper man se ut så här hela tiden :D
Nog för att jag trivs bra som fan BLOND men lite nytt är ju kul..

Oavsett vars jag ska flytta lär jag ju behöva köpa mig en DISKMASKIN! Eftersom att jag hatar att diska å jag älskar att använda nya glas så ska jag vara snäll att unna mig själv en diskmaskin!
Å så måste man ju ha en Tvättmaskin satan vad skönt med allt inne :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0