VOKSI

Är de ingen som känner sig lite smått rik som vill ta och ge mig 2500?
Alltså jag vill verkligen ha en helt ny Voksipåse men satan då allt är så dyrt!
Tror ja ska börja sälja mina vänner så att jag får in lite pengar.
Appis blir kvar så inga pengar efter henne inte. Klarar fan inte av att sälja henne i mitt läge.
Har kommit på vad de är för fel på mig, De har ju börja bli mörkt på kvällarna så jag har börja bli deppad.
Sjukt jobbigt att de ska komma de med nu. Jag som verkligen mår toppen som de är. Eller så inte.

Nå ja tala med en kompis igår när jag var ut på min motionsrunda.
Hennes kille jobbar i gruvan å hade före skatt haft 87 tusen en månad!
Dom söker jobbare där just nu å jag hade verkligen vela säka dit men de kan man ju inte. Men får hoppas att dom tar in på ett eller två år folk då ska jag söka där.. Jajaa.
Är iaf glad att unga folk kan dra in en massa pengar :D

Nå ja nu ska jag dra iväg å fixa en massa papper som jag tycker är så kul.. eller så inte..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken gruva söker dom folk till ??

2009-08-14 @ 14:26:26
Postat av: Anonym

vilken gruva söker dom folk till ??

2009-08-14 @ 14:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0