BILSKROT

Alltså jag vet då inte vad min bil har mot mig men nå är det ju.
Var och besikta den igår på morgon, trött som ett svin trodde jag skulle dö.
Men jag överlevde kommer hem och sover ett par tim till men blir som avbryten hela tiden och sur blir då jag självklart.
Haha men men det är ju då jag, Man ska inte leka med en björn som sover.
Marro och Simon kom hem igår med Ella så nu har man nå att göra.
Tusan bara att de ska vara 20 grader kallt.

På morgon har jag fått sova galet länge och skönt har det vari behövde det verkligen kan jag ju säga.
Älskar fan att sova det måste vara det bästa på hela dagen att få gå sova.
Kan inte fatta varför man ska stressa upp på morgonen och ha sig. Nej nej det gör man då inte om man är med i min Familj.
Johanna ringde nyss och hade trist ska ta med henne ikväll så ska vi fara till Elin och MIcke.
Det brukar som vara kul att vara där.. Haha mycket prat om allt.. Å mycket svammel. Men det är ju det som ger.
Hoppas att vi ska bada bastu ska gnälla mig till det. Är så skönt.

Ska köpa med nå go saker som man kan gräva i sig till en film eller två..
Vi lär ju då se va mer som händer.

Nu ska vi försöka fixa bilen från helvetet som gick sönder när vi precis kommi in till Kalix.
Den gick vaken köra fram eller bak. Så mycket jag hatar den där bilen vet som ingen.
blir som ond bara att tänka på den.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0