??

Jahaa. Idag har man då skulla sova länge och det gick bra till en början sov som skönt till kl 5 då börja Samuel stiga upp.
Sen somna jag om och vakna av att han skulle fara jobba, Å det gör ju som inget är ju bara bra det så man vet att han åkt. Å det vart som tomt i sängen.
Sen skulle Samuel vara snäll och ringa å se så jag vaknat, Han trodde jag börja tidigt idag men jag jobbar eftermiddag.
Å nu kommer det när man talar i telefonen vaknar Estu å han kan fan inte hålla igen sin jävla trut.
Så han har stått och pipit konstant från kl halv 10 till kl 11 då jag vart less och steg upp.
Det hade ju varit en annan sak om det är så att han vill ut med de vill han inte utan han vill att man stiger upp så att han kan gå och sova själv.
SJÄLVISKA HUND!
Jävlar vad less jag  blev, knata upp och gav dom mat. Nu ligger dom här en i soffan och en på golvet och sover som stockar.
Pipi jävla hund. SKa slätta mig vid honom å skrika eller nå!
Var så nära att strypa honom på morgon, Å så vet dom att dom inte får vara i sängen.
Men direk Samuel far så ska båda två ligga i sängen. Estu öppnar dörren bara för att tröga sig med mig.
Peta md sin kalla nos i ögonen på mig och lite sånt.

Tala med Johanna hon håller på hugga i is. Så inte kunde man fara säga hej till henne. Eller jo det kan man, men grejjen är den att ja orkar inte stå ute.
Måste fara och köpa nå mat så man kan äta innan jobbet. Är som sugen på nå som man inte brukar äta allt för ofta?
Hmm tåls att tänka på
Elin å höra vad hon sysslar med!



En fin vårdag i Öjebyn 08.
Astrid, Latona Noppas hundar
Turbo, Lee Elins hundar
å så Enter


Kommentarer
Postat av: happis

oj va du måste sakna oss!! :D

2009-01-26 @ 17:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0