Gubben

Fan igår var det inge kul, Samuel ringde precis då jag fick rast å sa att han skrota.
fick panik och ringde mamma som satt på akuten och vänta på att han skulle komma med ambulansen.
Men ingen ambulans för att pajala hade kommit först på plats och tog med honom tíll Gve.
Så ja ringde akuten i Gve och dom sa att hon inte kommit in ännu men att dom vänta han.
så jag och Mamma hoppa in i bilen och drog iväg till GVE. Där låg Samuel helt inpackad och hade trist.
an höll på börja gråta men mina tårar var som slut.
Han hade ju tur i oturen iaf, Det hade kunnat gå mycket värre än att han bröt nacken. Men det är ju helvetes mycke det med. Nu ska jag ta hand om honom som han vore min Bebis :D haha..
Hade jag ´vetat att han skulle bli kvar i Lule hela natten så hade jag åkt till honom idag. men fick reda på det för ett tag sedan så jag kan inte fara., Ojoj.. SAKNAR HONOM SOM FAN!
Men vi träffas i morgon iaf  för i morgon då åker jag dit. Hoppas bara dom får fast ställningen så han får träna sig på att gå.

Idag mår jag som inge bra, mår illa som fan. Har tröst ätit allt jag fått tag på.
Sitter nu hos Linnea och Per har druckit kaffe och surrat en massa skit. 
 26/1 är en dag att minnas.

För övrigt har den här veckan varit en helvetes vecka!

Timmerbil av vägen

ÖVERKALIX.
En timmerbil körde vid 12.15-tiden på onsdagen av väg 835 mellan Jokkfall och Narken. Räddningstjänst är på plats och det räder begränsad framkomlighet. Det är oklart vad som orsakade olyckan och om någon person skadats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0