Jobbigt..

Fy va jobbigt liv jag har.. Är helt slut från att sova, Nä men från att ha halv sovit från kl 9 det var jobbigt.
Somna vid tre någon gång inatt.. höll på snoka runt och grejja. Kul var det fick reda på saker.
tala med Samuel, Tusan det är ju snart vi åker.. Hmm.. Ajaa hoppas det blir bra det då.
 Tidigare på kvällen lämna jag mina hundar hos Mamma och Pappa, Så fick lite ledig tid för mig själv.

Så jag och Johanna for och handla och senare for vi till Elin och Micke.
riktigt sjuka jag och Johanna är, spela kort med joker. å Det var roligt, fat det inte är så mycket spel de var, haha.
Om jag fick ett rött kort skulle jag sätta diskmedel på en svamp och trycka i mig den, Å dra nu åt helvete så jävla vidrigt.
Johanna fick äta hundmat och hon garva så hon höll på DÖ åt mig.
För jag var då tvungen gå ropa på ullrik. Jävla vad svinit..

Efter de for vi hem och sen till Linnea drack mera kaffe å tala om allt som vanligt,
då var det min tur att garva så tårarna spruta...
Johanna skulle rymma hemmifrån när hon var liten och fick med sig en påse med frysta paltar,
av sin mamma alltså jag skratta så jag dog nästan.
Fick upp en bild där hon satt i skogen med en påse frysta paltar som en annan liten tomte.. TOMTE JOHANNA.

Nu ska jag åka till stallet och sen hem och fixa mig!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0