Lule/Kalix

Alltså jag säger då bara det. Helvetes vecka. I morgon kommer det hända något som inte är så bra!
Men vad, Den här veckan har bara varit skit för oss.
Idag har Estu börjat som vanligt tidigt på morgon och vägrat ge sig. Jäkla morgon pigga hund.
Jaja iaf jag och Johanna var på väg till Lule för att glo och äta på MAX. Å den resan vart ju bra då?
Njaa inte de.
Först var vi nästan i morjärv då ringde min kusin och sa att Arosa rivit upp fram och bakben att hon blöder som fan.
vart i panik vände om och drog till stallet igen. Såren var inte så stora men de hade kommit mycke blod.
Ja då var vi på G mot Lule igen och JA vi kom dit hel skinnade, men när vi skulle åka hem visa min tankmätare minst 10 liter i tanken. Så vi börja fara och skulle tanka utanför stan. Ja det gick ju bra det soppa torsk på E4. Helvetes
Å tur att Lotta var med någon som kunde komma dom var fan guld idag.
Å självklart börja Estu skrika och gnälla direkt bilen stanna så Johanna var på väg ut ur bilen för att böla.

Nu sitter man då här i Kalix och mår som en skabbräv fy helvete.
Ska ta och krypa ner vid Samuel nu och se film med dom, men det var inte en så bra film men men.
Lite mys måste man få.
Fast han springeromkring med en ställning runt huvve och kroppen måste man få lite KÄRLEK :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0