Stallet

Sovit skit dålig., Haer legat å vänt på mig till fyra någon gång.
Haft så jävla ont i magen så jag har vella dö.
Men men det är så det kan bli ibland.
Men det som var jobbigt är att man skulle stiga upp 7 å jag som måste sova 12 tim/natt för att vara jag.
Annars går jag runt som ett annat lik och glor hela dagen.
Nu sitter man hos mamma och Pappa å har ätit frukost Mmmm tur att dom finns.

Igår var man till Elin och Micke satt där och såg på lets dance:)
Å så drack vi Kaffe som fan, å tala en massa skit som vi är bäst på som vanligt då tjejer sätter igång.
Å så han jag bli jävligt förbannad när vi spela kort tänkta äta upp korten.
Alltså hatar verkligen då det inte går som jag vill.
Haha.. Så for jag och Johanna med Banan en sväng. Fick Samuels mössa tillbaka så hade på mig den och såg ut som ett CP.. Banan Garva så han höll på dö när jag kom ut med den knytt under hakan.
B-Men va Saudan har du på dig?
S-En björnfitta
J-Haha hon ser ut som ett sär.
S-bara reflexvästen som fattas
Alla- Garva som fan.

Idag är då tanken att vi ska med skotrarna men det beror på ifall mina kusiner kommer hem så jag kan låna en skoter.
Annars får jag lifta med någon av Grapparna :)

Nä nu ska jag åka hem och gå sova en stund, innan plikten kallar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0