ÖVERTRÖTT

Alltså tror att man måste lära sig det här nu.
fara till Linnea och Per det kan man.
men inte hinka i sig kaffe på kvällen, Sluta med att man satt å asgarva,
Å vad fan skratta vi åt? Det skull ja vilja veta.
Så åkte hem å nu sitter man här å kan inte sova.
Vet då fan inte varför jag är så jävla sugen på mjölk å allt som ja inte kan äta/dricka.
Ja nå har hinka i mig 2 stor mjölk glas å vad blev resultatet av det då?
Jooo ont i magen å massa toa besök. Inntresse klubben anteknar? Haha

Jajaa nu känner jag att jag får inge mer ut av att sitta här.
Min rygg håller på gå av i tusen bitar, å jag har något i psyket, men de får jag ju då skylla mig själv uti!
har kommi på att jag är lite rädd för att dö. Men ifall de händer så måste man vara berädd.
Var tvungen lyssna om låten jag valde ut som 13 år fortfarande duger som begravningslåt.
Å den är lika fin ännu..

NATTI NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0