RASTLÖS

något jag inte tycker om det är att bli rastlös,
hatar verkligen att vara de. snart börjar jag klättra i taket el nå liknande.
varför i helvete kan de inte vara sol ser att dom lovat CP offer väder i morgon.
Lite sur blir jag någ för att de inte gör mig nå eftersom att jag ska jobba.
Nu har man hunni vara till farmor en sväng å sett vad hon har för sig. Har även hunni vara hämta ut mitt paket med kläder. Hoppas bara man kan ha allt måste ta och testa dom.
Har förövrigt kommi på vad jag ska tattuera, Å inte blir de en döskalle den här gången heller nej nej nå lite mer putti nutti plir det, å så blir den på foten..
Tror jag ska dra iväg till bränna en sväng å se om jag hittar någon att surra med...
Enter lill svinet har vari å badad som vanligt i ett lerdike så hon är skit fin.
Jävla lera upp på ryggen.

SOL SOL GE MIG SOL!


FJORTIS GULT JÄVLA PISS HÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0