FREDAG den 13

Igår var man då i kalix hela dagen vakna upp och ville göra något.
Ringde Linnea men hon jobba så jag drog iväg själv och det var mycket trevligt.
Kom på igår att poliser ska inte leva.. Haha..
var och fika med Johanna Emelie och Stefan, Sen var vi även och boka bana tills på Lördag.
vart även bjuden på middag av Stefan jag och Johanna.
Såg lite hockey på B4 efter det drog vi iväg hem.
Jävla hundar dom börja slåss så uta helvete så nu har man ett stort blå märke på benet..

Idag har man stigit upp å bara klätt sig sen fick ja mig en åktur på skotern.
Men före det så skulle jag gå ner till isen så skulle vio fara därifrån och då börja CPt locka på hundarna så där satt jag på röven å åkte kanske 30-40 meter i snön. Så då var man blöt och snöig. Haha ska ha sett kul ut..
Nu har man varit på gylfen å hämta hundmat och nu ska man äta hos mamma och pappa sen ska vi dra iväg en sväng men vart? hmmm det vet vi inte ännu.. Måste iaf tvätta min jävla jacka nu som Kiss Estu har Kissat ner.
Så nu ska man gå via brösten hela kvällen vara för att jag är ond.. Haha Näää skoja bara!

Ha det på badet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0