ÄLSKLING DÅ

Stackars min snutte plutt han har blivit snorig.
Går omkring och nyser å hostar, hojja får hoppas på att det snart går över för honom.
Annars blir det att åka in till VETen så dom får se så det inte är nå farligt!
I helg är det den 16-17 får se om man kanske måste göra nå av den helgen?
Som sagt var kan man nog räkna på en hand när jag och johanna bara legat hemma å svina en helg i laggen.
så det kommer nog bli nå av denna helg med.
Men som sagt var är man ju lite fattig nu när man har börja inhandla massa saker hit och dit.
Bajs från satan..
Har pratat me PiteBo idag hoppas att dom kan fuska till det lite där så man kommer före i bostadskön.
Och här så kanske det skulle bli ledigt en två. Men behöver inte jag en 3a?
Hmm får se hur det blir vars man tar och inte tar en det är frågan!
Har även sökt i Gve men satan då det är bostadsbrist där.
Jaja vill ju som sagt var ner till Sundsvall men det får någ bli när den lilla har blivit älde.
Måste ha hjälp tror ja, så flyttar bara dit jag har släckt just nu.

Förövrigt har jag kommit på ett nytt Namn som jag är helt förälskad i ALVIN ´
Jaja nå nu ska jag ta och rycka upp mig ta Estu och åka hem å göra mig klar inför kvällen.






Kommentarer
Postat av: Jessica

Vet du vad det är för kön på den lilla??

2009-05-11 @ 14:10:00
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Lina

Alvin är ju jätte gulligt! :D

2009-05-11 @ 16:27:22
Postat av: Nettan

Hej! Hamnade här av en slump å ser att du letar efter en lägenhet. Vi bor i en 3:a hos Cedering på backvägen, Tallvik. Om det låter som något för dig så får du jättegärna höra av dig...

2009-05-12 @ 13:37:23
URL: http://busbrud.blogg.se/
Postat av: Carro

Helloo! Jag och Magnus ska hyra ut vår lägenhet. Är ju en tvåa på 60 kvadrat! Är bara att höra av dig om du är sugen på den :)

2009-05-12 @ 17:35:21
URL: http://carrolu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0