FAN VAD SKÖNT

Fick ett samtal idag som gjorde hela min dag lycklig.
Äckel jävla jocke blev dömd, hur fan orkar man sitte och hitta på saker som han gjorde?
Ja nå inte mitt problem han blev ju fälld. Och det är huvudsaken!

Har så jävla ont så jag tror ja kommer dö snart, får som ställa mig på huk hela tiden.
Alltså måste få mig nå åt det här nu, kan ju inte hålla på gå och ha så här ont.
kan ju som inte jobba när man inte kan röra sig normalt.

Mammsi har farit till GVE idag, S¨å ringde hon att hon köpit en grimma ett täcke och ridbyxor åt mig.
Yeeejj tackar så mycket, Inte ska man hålla på grina över såna saker inte.
Hade vela följa med till GVE men då man måste jobba så måste man..

Syrran ska komma och ragga killar med mig och Frida, hon tycker att vi måste få oss någon snäll omtänksam trogen sak, å som INTE slår sina tjejer. Så hon skulle fråga dom om dom är snälla...
Haha tyckert att jag är jävligt bra på att hitta dom rätta eller så inte.
Varför hittar jag inte någon som Simon? Jaja sluta grina över det.

Måste ringa till försäkringskassan och sen måste jag gå till Socialen och försöka få mitt beslut fast.
Tycker det blir bäst så. Har funderat mycket över det och de är så jag vill.. Tror jag iaf..
Jaja nå får höra vad dom säger och så..
Nu ska jag ta och fara Sätta mig på Appis så man får bort träningsverken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0