INTE I FÖTTERNA FELET SITTER

Alltså jag måste nog uppsöka någon jag inbillar mig saker i huvve.
Å sen så tror jag på att det är helt sant. Helt galet så det resultera då i en sömnlösnatt..
Johanna hade ju som inte låst till lägenhelen igår när hon åkte till sin mamma,
så när jag kom till lägenheten fick jag för mig att det var någon där.
Så inatt har man som bara lega å vänta på att någon ska komma och mörda mig, å Estu har ju då inte gjort saken bättre som har kuta upp och skälllt för fulla muggar då och då..
Sisat natten jag sover själv säger jag då bara..

Fint väder i dag med har legat å pressa som vanligt har även lyckats bränna mig lite.. TUSAN...
Nu ska man snart dra iväg med mammisen på Bränna för min bli står pall nu helt slut sås i skiten, det är sånt som händer. Idag ska man till ÖTÅ på jobbe inge kul... Men jobbar bara den här veckan å nästa sen är det slut jobbat där..

Ska ta och beställa lite kläder nu har hitta mig en massa som jag ska ha..
Svårt att hitta byxor bara men har planera att bara gå i strumpbyxor, har även hitta två par skor som jag nog å ska ta och köpa.. Känner ett jävla stort behov av att köpa en massa saker..
I helgen är det Överkalix Crusing å nästa helg är det i Lule..


Se va söt bil jag ska köra på Lördag. Ska ha körlektion på torsdag och fredag.. Haha
Hur ska det gå? Biffo tror då på mig iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0