VILKEN JÄVLA NATT

Har vaknat typ en gång i halvtimmen.
Mina armar har haft försvunni och har inte kunna röra dom helt galet..
Vart som lite smått rädd va fan hände? Å idag har jag skit ont i dom och kan inte ta tag isaker helt.
Som mysko..
Enter hon for genom isen på morgonen så jag fick panik och DOG nästan.
Trög som hon är hoppa hon upp och ut i vattnet igen. Jaa jaa var då skit hund. Å när vi kom in hoppa hon upp å la sig i min säng så sött så eller så int..

Jo är satans less på en liten fjortis, ska du ta och prata lite sanning kanske?
Blir så less på folk som måste överdriva saker. Har ju som en hel del som såg vad som hände.
Man ska inte vara stor i käften om man inte kan ta smällen efteråt.

Idag har min sadel kommi så jag måste åka å hämta den satan vad det går pengar..
Men som kul med lite nya saker till gumman.

Har Elin åkt in? det är frågan Micke lura Johanna igår att hon var inne.
Måste hinna fara hämta den där saken åt mina verkar av henne innan hon åker..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0